Çünkü ile ilgili cümleler, içinde Çünkü Çünkü geçen cümle, Çünkü cümle içinde kullanımı, Çünkü örnek cümleler, kelimeler vb. aramaların cev...

Çünkü ile ilgili cümleler, içinde Çünkü Çünkü geçen cümle

Çünkü ile ilgili cümleler, içinde Çünkü Çünkü geçen cümle, Çünkü cümle içinde kullanımı, Çünkü örnek cümleler, kelimeler vb. aramaların cevabını bulabilirsiniz.

Çeşitli Konular İle İlgili Cümle örnekleri

Çünkü kelimesi ile ilgili cümleler

➥ Üniversite sınavında Tıp Fakültesini kazanacağımdan eminim çünkü 5. sınıftan beri bu hayal ile çalışıyorum.

➥ O kişi sevmiyorum çünkü arkadaşları arasında inanılmaz derecede büyük ayrım yapıyor.

➥ Sersem gibi ortalıkta dolaşıyorum çünkü dün gece geç saatlere kadar internetten dizi izledim.

➥ Sana yalan söyledim çünkü gerçeği söyleseydim bana çok kızardın.

➥ Romatizmalarım çok kötü ağrımaya başladı çünkü yağmur yaklaşıyordu.

➥ Bugün buradan bir şey almayacağım çünkü burası çok pahalı.

➥ Ek iş yapmam gerekiyor çünkü aldığım maaş ailemi geçindirmeme yetmiyor.

➥ Gözleri doldu çünkü o konu onun için çok hassas…

➥ Artık daha fazla çalışmalısın çünkü sınavlar yaklaşıyor.

➥ Bir daha onlara gitmeyeceğim çünkü geçen sefer bir çay bile ikram etmediler.

➥ Dünyama güneş doğdu çünkü sen geldin.

0 Comments:

Yukarı Çık