Dert ile ilgili cümleler, içinde Dert geçen cümle, Dert cümle içinde kullanımı, Dert örnek cümleler, kelimeler vb. aramaların cevabını bula...

Dert ile ilgili cümleler, içinde Dert geçen cümle

Dert ile ilgili cümleler, içinde Dert geçen cümle, Dert cümle içinde kullanımı, Dert örnek cümleler, kelimeler vb. aramaların cevabını bulabilirsiniz.

Çeşitli Konular İle İlgili Cümle örnekleri

Dert kelimesi ile ilgili cümleler

➥ Her gün yeni bir dert çıkıyor başıma.

➥ Dertlerimden kurtulamıyorum.

➥ Herkesin dertleri farklıdır.

➥ Dertler geçici birer imtihandır.

➥ Mert sınavdan kötü aldığı için bunu kendine dert edindi.

➥ Okulun bahçesinde dertli dertli oturuyordu.

➥ Git başımdan benim derdim bana yeter.

➥ Ben bugünlerde çok dertli oldum üstüme gelmeyin.

➥ Bazen dertler insanı dört bir taraftan sıkıştırmaya başlıyor.

0 Comments:

Yukarı Çık