Etraf ile ilgili cümleler, içinde Etraf geçen cümle, Etraf cümle içinde kullanımı, Etraf örnek cümleler, kelimeler vb. aramaların cevabını ...

Etraf ile ilgili cümleler, içinde Etraf geçen cümle

Etraf ile ilgili cümleler, içinde Etraf geçen cümle, Etraf cümle içinde kullanımı, Etraf örnek cümleler, kelimeler vb. aramaların cevabını bulabilirsiniz.

Çeşitli Konular İle İlgili Cümle örnekleri

Etraf kelimesi ile ilgili cümleler

➥ Etrafı temizlemek bana kaldığı için elimden gelen her şeyi de yaptım.

➥ Ben etrafı toplamakla günlerimi geçiriyorum.

➥ Etrafta yemek yiyecek kaliteli ve temiz bir yer var mı?

➥ Etrafta beni anlayacak kimseyi göremiyorum.

➥ Saf tutan askerlerin kumandanları etraflarını kuşatmıştılar.

➥ Atatürk düşmanların etrafını kuşattı.

➥ Etraf çok aydınlık olmuştu.

➥ Etraf çok karanlık olmuştu.

0 Comments:

Yukarı Çık