Kök ile ilgili cümleler, içinde Kök geçen cümle, Kök cümle içinde kullanımı, Kök örnek cümleler, kelimeler vb. aramaların cevabını bulabili...

Kök ile ilgili cümleler, içinde Kök geçen cümle

Kök ile ilgili cümleler, içinde Kök geçen cümle, Kök cümle içinde kullanımı, Kök örnek cümleler, kelimeler vb. aramaların cevabını bulabilirsiniz.

Çeşitli Konular İle İlgili Cümle örnekleri

Kök kelimesi ile ilgili cümleler

➥ Onu beklemekten kök salmıştı.

➥ Köklerini tüm İstanbul'a salmış.

➥ Bu hafta matematikte ortak kökü işledik.

➥ Kökünü buraya koydum.

➥ Onun kökünü getirdim.

➥ Çiçeği kökünden çıkarıp dikti.

➥ Ağacı kökünden söktüler.

➥ Babam kök problemlerini çözemedi.

➥ Ağacın kökü çürümeye başlamıştı.

➥ Yarınki Biyoloji dersinde bitkilerin köklerinin yapısını inceleyeceğiz.

2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Siteniz bana Çok yararlı oluyor Ama şöyle bir şey de oluyor Ben aradığımı hemen bulamıyorum yani konuları farklı şey yaptınız olmuyor mu Mesela matematiği bir bölüme bitki bölümünü bir bölümü ayırırsınız olmuyor mu Lütfen bu isteğimi duyun aynı zamanda aradığımı hemen bulamıyorum çünkü konular çok karışık bana yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim ve isteğimi geri çevirmez seniz sevinirim

      Sil

Yukarı Çık