Küçük ile ilgili cümleler, içinde Küçük geçen cümle, Küçük cümle içinde kullanımı, Küçük örnek cümleler, kelimeler vb. aramaların cevabını ...

Küçük ile ilgili cümleler, içinde Küçük geçen cümle

Küçük ile ilgili cümleler, içinde Küçük geçen cümle, Küçük cümle içinde kullanımı, Küçük örnek cümleler, kelimeler vb. aramaların cevabını bulabilirsiniz.

Çeşitli Konular İle İlgili Cümle örnekleri

Küçük kelimesi ile ilgili cümleler

➥ Bu ayakkabılar bana artık çok küçük geliyor.

➥ Küçük işlerle uğraşmayı çok sever.

➥ Benimkilerin yanında senin dertlerin çok küçük kalıyor.

➥ Küçük bir sahada yapılan futbol maçında daha az yorulacaksınız.

➥ Sabah küçük bir parça poğaça yemiştim.

➥ Küçük kızım okul birincisi oldu.

➥ Başarıya giden yol cesaret edip küçük bir adım atmakla başlar.

➥ Bana karşı küçük bir adım atsa ona doğru koşacağım.

➥ Japonlara benzeyen çekik küçük gözleri vardı.

➥ Küçük bir evde oturuyordu.

➥ Küçük ressam nasılda güzel resimler yapıyordu.

1 yorum:

Yukarı Çık