Lakin ile ilgili cümleler, içinde Lakin geçen cümle, Lakin cümle içinde kullanımı, Lakin örnek cümleler, kelimeler vb. aramaların cevabını ...

Lakin ile ilgili cümleler, içinde Lakin geçen cümle

Lakin ile ilgili cümleler, içinde Lakin geçen cümle, Lakin cümle içinde kullanımı, Lakin örnek cümleler, kelimeler vb. aramaların cevabını bulabilirsiniz.

Çeşitli Konular İle İlgili Cümle örnekleri

Lakin kelimesi ile ilgili cümleler

➥ Akşam oldu lakin hala gelmedi.

➥ Güzel lakin çok şımarık birisi.

➥ Çok çalıştım lakin ne yaptıysam başaramadım.

➥ Bütün gün seni bekledim lakin bir türlü gelmedin.

➥ Kardeşime hediye almak istiyorum lakin param kalmamış.

➥ Ona çok kızgınım lakin çekip gitmesine asla göz yumamam.

➥ Mavi elbisesini giymeyi düşünüyordu lakin hala kurumamış.

➥ Sana yardım edeceğimi söyledim lakin senin de çabalaman lazım.

➥ Benimle gelmene izin veririm lakin beni oralarda sorgulamayacaksın.

➥ Sokakta oynayabilirsin lakin akşam ezanı okunurken mutlaka eve gel.

➥ Sana tatlı getirdim lakin sen sevmezsin ama neyse yine de önüne koyuyorum.

➥ Bu geziye giderken sana da haber verirdim lakin her geziyi burnumdan getiriyorsun.

0 Comments:

Yukarı Çık