Rastlantı ile ilgili cümleler, içinde Rastlantı geçen cümle, Rastlantı cümle içinde kullanımı, Rastlantı örnek cümleler, kelimeler vb. aram...

Rastlantı ile ilgili cümleler, içinde Rastlantı geçen cümle

Rastlantı ile ilgili cümleler, içinde Rastlantı geçen cümle, Rastlantı cümle içinde kullanımı, Rastlantı örnek cümleler, kelimeler vb. aramaların cevabını bulabilirsiniz.

Çeşitli Konular İle İlgili Cümle örnekleri

Rastlantı kelimesi ile ilgili cümleler

➥ Okula giderken yaralı bir köpeğe rastladım.

➥ Bir rastlantı sonucu kaybolan kalemimi buldum.

➥ Bu kadar rastlantı olmaz.

➥ Markette komşumuza rastladım.

➥ Rastlamak istemediğim insanlar var.

➥ Sana buralarda rastlamak ne güzel bir şey.

➥ Bu şekilde bir duruma hayatım boyunca hiç rastlamadım.

➥ Bir dizi rastlantı sonucu hayatı büyük değişiklikler gösterdi.

➥ Son gerçekleşen rastlantı herkesi tedirgin etti.

➥ Pazarda başıma gelen rastlantılar beni baya ürküttü.

➥ Bazı rastlantılar gerçekten hepimizi çok şaşırtıyor.

0 Comments:

Yukarı Çık