Sitem ile ilgili cümleler, içinde Sitem geçen cümle, Sitem cümle içinde kullanımı, Sitem örnek cümleler, kelimeler vb. aramaların cevabını ...

Sitem ile ilgili cümleler, içinde Sitem geçen cümle

Sitem ile ilgili cümleler, içinde Sitem geçen cümle, Sitem cümle içinde kullanımı, Sitem örnek cümleler, kelimeler vb. aramaların cevabını bulabilirsiniz.

Çeşitli Konular İle İlgili Cümle örnekleri

Sitem kelimesi ile ilgili cümleler

➥ Sınavdan zayıf aldığımda annemin sitem dolu bakışlarını hiç unutmuyorum.

➥ Doğum gününe gelmediğim için bana sitem etti.

➥ Hiç kimseye sitem etmeye niyetim yok çünkü sitem ettiğimde yanlış anlaşılıyorum.

➥ Sitem etmeseydi ortam gerilmeyecekti.

➥ Evlilik yıl dönümünüzü unutursan karın sana sitem etmekte çok haklı olur.

➥ Sana bu konu hakkında o kadar yardım ettim ki hala zararına çalışıyorsun.

➥ Sitem etme ne olur çalış senin de olur.

➥ Sana verdiğim görevleri zamanında yerine getirseydin bütün bunlar olmayacaktı.

➥ Bugüne kadar bana bir teşekkür bile etmedi.

➥ Hakkı olan terfiyi alamayınca sitem etmekle kalmadı işten de ayrıldı.

➥ Doğum gününe herkesi çağırmış ama beni çağırmamış.

0 Comments:

Yukarı Çık