Yaz ile ilgili cümleler, içinde Yaz geçen cümle, Yaz cümle içinde kullanımı, Yaz örnek cümleler, kelimeler vb. aramaların cevabını bulabili...

Yaz ile ilgili cümleler, içinde Yaz geçen cümle

Yaz ile ilgili cümleler, içinde Yaz geçen cümle, Yaz cümle içinde kullanımı, Yaz örnek cümleler, kelimeler vb. aramaların cevabını bulabilirsiniz.

Çeşitli Konular İle İlgili Cümle örnekleri

Yaz kelimesi ile ilgili cümleler

➥ Bu yaz hep beraber tatile gitmeye karar verdik.

➥ Bu yaz ben de bisiklet kullanmayı öğreneceğim.

➥ Bu yaz çokr güzel geçti.

➥ Bu yaz sıcaklar yüzünden çok bunaldık.

➥ Yaz sebze ve meyvelerini çok severim.

➥ Yazın denize girmeyi dört gözle bekliyorum.

➥ Yaz aylarını dedemlerin çiftlik evinde geçiriyorum.

➥ Yazın gelişine çok seviniyorum.

➥ Benim sevdiğim mevsim yazdır.

➥ Her yaz farklı yerde tatil yapmak çok eğlenceli oluyor.

0 Comments:

Yukarı Çık