Bahane ile ilgili cümleler, içinde Bahane geçen cümle, Bahane cümle içinde kullanımı, Bahane örnek cümleler, kelimeler vb. aramaların cevab...

Bahane ile ilgili cümleler, içinde Bahane geçen cümle

Bahane ile ilgili cümleler, içinde Bahane geçen cümle, Bahane cümle içinde kullanımı, Bahane örnek cümleler, kelimeler vb. aramaların cevabını bulabilirsiniz.

Çeşitli Konular İle İlgili Cümle örnekleri

Bahane kelimesi ile ilgili cümleler

➥ Okula gitmemek için bahaneler yaratıyordu.

➥ Ders çalışıyorum bahanesiyle odasına kapandı, ne yaptığı belli değil.

➥ Bizimle sinemaya gelmesin diye bir sürü bahane buldu.

➥ Sigara bırakamama konusunda bu öne sürdüklerin bana hep bahane gibi geldi.

➥ Sürekli bahane bulan insanlardan hiç hoşlanmıyorum.

➥ Onunla görüşmemek konusunda ürettiğim bahaneler artık tükendi.

➥ Bahane istemiyorum yarın bizimle geleceksin o kadar!

➥ Kardeşimi bahane edip seni görmeye geldim.

➥ Toplantıya gelmemek için bahane üstüne bahane uyduruyordu.

➥ Mahkemedeki bahaneleri hiç ikna edici olmadı.

➥ Tembellik yapmak için her zaman bir bahanesi vardır.

0 Comments:

Yukarı Çık