Tasa ile ilgili cümleler, içinde Tasa geçen cümle, Tasa cümle içinde kullanımı, Tasa örnek cümleler, kelimeler vb. aramaların cevabını bula...

Tasa ile ilgili cümleler, içinde Tasa geçen cümle

Tasa ile ilgili cümleler, içinde Tasa geçen cümle, Tasa cümle içinde kullanımı, Tasa örnek cümleler, kelimeler vb. aramaların cevabını bulabilirsiniz.

Çeşitli Konular İle İlgili Cümle örnekleri

Tasa kelimesi ile ilgili cümleler

➥ Bunda tasa edecek bir şey yok.

➥ Kızı eve geç kalınca annesi tasalanmaya başladı.

➥ Bu kadar bu yaşta niye tasalanıyorsun anlamıyorum.

➥ Bu işi ben hallederim, tasalanmana gerek yok.

➥ Sınavı geçerim ben, sen tasa etme.

➥ Televizyon kanalları reyting tasasıyla saçma sapan programlar oynatıyorlar.

➥ Ona tasalanmaması gerektiğini söyledim.

➥ Onun sıkıntılarının tasası hep bana düşüyor.

➥ Bu kadar tasa etmene gerek yok, her şeyin bir çözümü vardır.

➥ Nereye gidersen git günlük tasa.

➥ Soğuklar yüzünden bahçıvanı almış bir tasa.

0 Comments:

Yukarı Çık