Top ile ilgili cümleler, içinde Top geçen cümle, Top cümle içinde kullanımı, Top örnek cümleler, kelimeler vb. aramaların cevabını bulabili...

Top ile ilgili cümleler, içinde Top geçen cümle

Top ile ilgili cümleler, içinde Top geçen cümle, Top cümle içinde kullanımı, Top örnek cümleler, kelimeler vb. aramaların cevabını bulabilirsiniz.

Çeşitli Konular İle İlgili Cümle örnekleri

Top kelimesi ile ilgili cümleler

➥ Babam bana sarı kırmızı futbol topu aldı.

➥ Üç top dondurma aldım.

➥ Ali top oynarken ayağını kırdı.

➥ Basketbol topu çok ağır.

➥ Arkadaşıma hediye basket topu aldım.

➥ Bütün komşular toplandık.

➥ Sabah yatağımı topladım.

➥ Hafta sonu çarşıda toplandık.

➥ Zeytinleri toplamaya gittim.

➥ Fatma'nın evi derli topluydu.

➥ Abim bana bir top lale almış.

0 Comments:

Yukarı Çık